Optimizuojant svetaines, rezultatai dažniausiai yra matuojami raktinių žodžių pozicijų augimu. Raktažodžių pozicijos gali būti ne vienintelis būdas rezultatui matuoti, todėl planuojant samdyti SEO agentūrą yra rekomenduojama susiderinti, kaip bus matuojami rezultatai.
Galimi santykiniai rezultatų matavimai yra:
- Suderintų konkrečių matuojamų raktažodžių pozicijų pokytis.
- Pasirinktų raktažodžių imties pozicijų pokytis.
- Organinio srauto pokytis.
- Organinio srauto atminusavus prekės ženklo raktažodžius srautas.
- Organinio srauto atminusavus atmetimo rodiklio (angl. bounce rate) pokytis.
- Pirkimų pokytis.
- Gaunamų elektroninių užklausų pokytis.
- Kitų nustatytų tikslų (konversijų) pokytis.
Kokia yra rezultatų matavimo kaina?
Interneto svetainių, elektroninių parduotuvių SEO rezultatų matavimo kaina, paprastai, yra įtraukta į kitų SEO paslaugų kainą.
Norite gauti individualų SEO pasiūlymą savo internetiniam projektui? Susisiekite su mumis telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Gaukite pasiūlymą
Susisieki telefonu +370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą