Dinaminė pakartotinė rinkodara suteikia daugiau galimybių, kadangi rodo skelbimus ankstesniems svetainės lankytojams su konkrečiais produktais ar paslaugomis, kurias lankytojai jau peržiūrėjo svetainėje. Jei skelbimo formate lieka vietos - jas automatiškai užpildo populiariausios prekės, parinktos atsitiktiniu būdu.

Kodėl verta naudoti dinaminį remarketingą?

  • Skelbimai yra pritaikomi pagal Jūsų produktus arba paslaugas: galima sujungti produktų arba paslaugų sklaidos kanalą su dinaminiais skelbimais, pritaikančiais jūsų skelbimų dydį taip, kad jie užimtų kuo daugiau skelbimų vietų.
  • „Google Ads“ atsižvelgs į populiarumą ir tai, ką lankytojai peržiūrėjo Jūsų svetainėje. Naudojant pagrindinį .csv, .tsv, .xls arba .xlsx sklaidos kanalą, išgaus produktus ir paslaugas iš Jūsų sklaidos kanalo, nustatant geriausią kiekvienam skelbimui skirtą produktų derinį,
  • „Google Ads“ nuspėja, koks dinaminis skelbimų išdėstymas yra našiausias, atsižvelgiant į buvusį lankytoją, paskirties vietą ir platformą, kur rodomas skelbimas.
  • Realiojo laiko kainos pasiūlymo optimizavimas: naudodama patobulintą mokestį už paspaudimą (angl. pay per click) ir konversijų optimizavimo priemonę, „Google Ads“ apskaičiuoja optimalų kainos pasiūlymą kiekvienam parodymui.

Remarketingo kampanijos pagalba galima pasiekti daugiau Jūsų auditorijos. Galimų klientų pritraukimui naudojamas mašininis mokymasis, siekiant numatyti, ko ieško pirkėjai. Sistemai nustačius, ko naudotojas ieško, pritaiko naudotojui produktą Jūsų sklaidos kanale.

Gaukite pasiūlymą

Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha