Vidinis SEO (angl. On-Page SEO arba On-Site SEO) – veiksmai atliekami nuosavos svetainės viduje, siekiant parengti svetainę pagal „Google“ standartus, padidinti tos svetainės raktinių žodžių kiekius pritraukiant iš organikos į svetainę daugiau susijusio srauto bei pagerinti pozicijas „Google“ paieškoje.


Kam skirtas vidinis SEO?

Vidinis SEO skirtas tiek paieškos sistemai, tiek ir naudotojui, kad jiem būtų lengviau:

  • Įvertinti apie ką yra svetainė, elektroninė parduotuvė.
  • Įvertinti ar svetainė, elektroninė parduotuvė atitinka paieškos raktažodį.
  • Įvertinti SERP‘e (paieškos rezultatų puslapyje) pateikiamos svetainės aktualumą.
  • Pagerinti svetainės, elektroninės parduotuvės matomumą „Google“ paieškos rezultatuose.
  • Optimizuoti svetainę, el. parduotuvę taip, kad ji taptų matoma su didesniu kiekiu raktažodžių.
  • Iš organikos į svetainę pritraukti daugiau potencialių klientų.

Kas įeina į vidinį SEO?

 

Raktinių žodžių tyrimas, bei svetainės struktūros sudarymas

Pagal kliento nuomonę, rinkos tendencijas, bei mūsų patirtį, atliekamas raktinių žodžių tyrimas, kurio dėka paruošiame aiškią svetainės struktūrą ir paaiškiname, kaip ji padės siekti norimų tikslų. Tyrimo metu:

  • Nustatome kokiais raktažodžiais būtų galima atvesti tikslinius lankytojus į svetainę, elektroninę parduotuvę.
  • Pagal kliento tikslus, naudodamiesi raktinių žodžių paieškų apimties įrankiais nustatome galimas raktinių žodžių kombinacijas, parenkame vertę generuojančius prioritetinius raktažodžius.
  • Paruošiame papildomas raktinių žodžių kombinacijas organikos auginimui.
  • Su klientu suderiname matuojamus raktažodžius.
  • Išplanuojame svetainės struktūrą raktažodžių kombinacijoms.

Svetainės auditas

Svetainės audito metu tikrinamos dažniausiai pasitaikančios vidinio SEO klaidos svetainės struktūroje:

  • Svetainės programinio atitikimo lygmuo SEO reikalavimams.
  • Turinio paruošimo lygmuo ir atitikimas SEO reikalavimams.
  • Patikrinamos dažniausiai daromos klaidos bei pavojingiausios vietos.
  • Svetainės tekstinio bei vizualinio turinio paruošimas paieškos sistemų reikalavimams (tiksliau sakant – lankytojams).
  • Svetainės meta duomenų paruošimas siekiant palengvinti paiešką lankytojui bei svetainės nuskaitomumą paieškos sistemoms.
  • Svetainės struktūros paruošimas paieškos sistemoms bei lankytojų reikalavimams.
  • Svetainės indeksuojamumo paruošimas paieškos sistemoms.
  • Audito rezultatai pateikiami kartu su rekomendacijomis programuotojams, kaip taisyti svetainę/el. parduotuvę, pagal prioritetinių ir rekomenduojamų programinių pakeitimų sąrašą.

Altikus svetainės auditą pagal privalomų ir rekomenduotinų darbų sąrašą gali būti apie 80% programinių darbų. Jei audito metu surandame klaidų, taisome jas patys (jei galime) arba prižiūrime taisymą (jei klaidas taiso programuotojai). Rekomenduojama, kad šiuos darbus atliktų el. parduotuvės kūrėjai.


Naujos svetainės gamybos rekomendacijos

Naujos svetainės gamybos metu pradedant nuo vidinio SEO darbų, galima išvengti dažniausiai pasitaikančių vidinio SEO klaidų.


Kaip tai vyksta?
  • Rekomendacijos naujai svetainei pateikiamos po raktažodžių tyrimo, suderinus matuojamus raktažodžius su klientu ir išplanavus naujos svetainės struktūrą.
  • Svetainės kūrėjams pateikiamas naujos svetainės gamybos kriterijų pagal Google standartus sąrašas, kuriuos turi atitikti naujai ruošiama svetainė (vidinį SEO darant svetainės kūrimo pradžioje išvengiama papildomų išlaidų programiniams pakeitimams, kai jau svetainė yra veikianti ir tvarkoma po svetainės audito).
  • Naujos svetainės gamybos stadijoje dizaino, svetainės struktūros išdėstymo, turinio pateikimo vietos svetainėje yra derinamos kartu su SEO specialisto priežiūra.
  • Atliekama svetainės indeksuojamumo patikra paieškos sistemoms po svetainės paleidimo.

 

Vidinio SEO darbai bei audito parodytų klaidų taisymas

Po svetainės audito, raktinių žodžių tyrimo ir susiderinus matuojamus raktažodžius , atliekami pagrindiniai vidinio SEO darbai, nešantys apie 70-80 % vidinio SEO duodamos naudos.

  • Parengiame meta duomenų korekcijas.
  • Parengiame rekomendacijas kliento tekstų paruošimui: pozicijų siekimui bei galimų raktinių žodžių imčių plėtrai.
  • Parengiame rekomendacijas vidinių svetainės nuorodų struktūros sudarymui (svetainės medžiui).
  • Parengiame vidinių nuorodų tekstus (angl. anchor).
  • Parengiame rekomendacijas vaizdinių failų paruošimui pagal SEO reikalavimus.
  • Atliekame svetainės puslapių, turinio indeksacijos patikrą po svetainės vidinio optimizavimo darbų.

Konkurentų tyrimas

Konkurentų tyrimas padeda nustatyti tiesioginius ir netiesioginius konkurentus, bei jų veiksmus organinėje paieškoje. Jo metu:

  • Įvertiname konkuruojančių svetainių, elektroninių parduotuvių vidinį SEO ir pateikiame rekomendacijas kliento svetainės paruošimui ir svetainės plėtros galimybes.
  • Įvertiname konkuruojančių svetainių išorinį SEO ir pateikiame įžvalgas reikalingas norint gauti aukštas pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose.

Ko tikėtis atlikus vidinį SEO?

Atliktus vidinio optimizavimo darbus, jei svetainė nėra nauja, jau turi tam tikrą išorinių nuorodų tinklą internete galima tikėtis pozicijų, lankytojų srauto paaugimo.

Gerai atliktas vidinis svetainės optimizavimas privalo padėti ieškotojui (žmogui įvedančiam raktinį žodį į paieškos sistemą) rasti reikiamą informaciją Jūsų svetainėje. SEO specialistas privalo pateikti klientui aiškų jo svetainės išnaudojimo planą, kuriame būtų nurodyta, kam reikalingi konkretūs svetainės puslapiai, kokie jų tikslai ir užduotys paieškos sistemose.

Kiekvienas konkretus svetainės puslapis turi pateikti lankytojams atsakymus į konkrečius raktažodžius, padėti greitai susirasti norimą informaciją svetainėje ar palengvinti svetainės turinio supratimą/indeksaciją paieškos sistemoms. Visi kiti vidinio optimizavimo atvejai gali būti laikomi bandymu manipuliuoti paieškos sistemų algoritmų spragomis ir gali būti trumpalaikiai ar net lydimi nuobaudų (pozicijų praradimo ar pašalinimo iš paieškos rezultatų).


Kas įtakoja vidinio SEO kainą?

Vidinio SEO kainai įtaką turi tvarkytinų meta duomenų ir optimizuojamų skirtingų sisteminių puslapių kiekis. Meta duomenų ir sisteminių puslapių optimizuojami kiekiai yra ruošiami pagal pasirinktus Mini, Medi, Maxi optimizavimo planus t.y. iki 20, iki 50 arba iki 100 svetainės, puslapių. Papildomai optimizuojamiems puslapiams jų skaičius įtakoja kainą (jei duomenis ruošiame rankiniu būdu, o ne pagal mūsų sukurtus automatinius algoritmus).

Atliekant vidinį svetainės optimizavimą bus reikalingas turinio papildymas svetainėje pagal pateiktas rekomendacijas, todėl turėsite nuspręsti ar galite jam skirti vidinius įmonės resursus, ar turinio rašymą patikėti mums.

Norint sutaupyti, klientas gali meta duomenis ir svetainės tekstus susikelti į svetainę naudodamas vidinius įmonės resursus, arba turinio ir Meta duomenų kėlimą patikėti mums.

Nežinote ar Jūsų svetainei ar el. parduotuvei reikalingas vidinis optimizavimas? Gaukite individualų vidinio SEO pasiūlymą dabar! Susisiekite telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 

Gaukite pasiūlymą

Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha