SEO specialistas – asmuo, besispecializuojantis svetainių optimizavime paieškos sistemoms. SEO specialistas turi gerai suprasti paieškos sistemų veikimo principus, svetainių gamybos procesus, turinio kūrimo ir skaitymo pagrindus, gebėti planuoti svetaines bei kurti realistiškas (konkurencija bei lūkesčiais pagrįstas) jų plėtros paieškos sistemose strategijas.

 

SEO specialisto kompetencijos apima:
  • Raktinių žodžių tyrimo technikas.
  • Google Search Console ir Google Analytics duomenų analizę ir panaudojimą.
  • išorinių įeinančių nuorodų tipų, jų anchor / alt distribucijos panaudojimą.
  • HTML elementų panaudojimą svetainės optimizavimui.
  • Konkurentų įvertinimo ir atsvėrimo strategijas.
  • „Call-to-action“ panaudojimą svetainėje.
  • Turinio valdymo sistemų specifikas.

SEO Spiders SEO specialisto paslauga – tiesioginės konsultacijos „čia ir dabar“ visais rūpimais klausimais. Rekomenduojama prieš pradedant kurti ir plėtoti internetinius projektus. Geras patarimas gali išgelbėti nuo neteisingos investicijos, pagrįsti ar paneigti lūkesčius, padėti pasirinkti optimalius resursus ar tiesiog sutaupyti pinigų.


Ar galiu SEO pasidaryti pats?

Internete galima rasti nemažai informacijos apie tai kas yra SEO ir ką gali pasidaryti patys, jei rinka kurioje konkuruoja svetainė yra maža, konkurencija nedidelė - elementarius veiksmus galima atlikti savarankiškai: pabandyti pasiruošti tekstinį turinį, susitvarkyti vaizdinę informaciją.


Kokie iššūkiai gali laukti atliekant savarankiškai?

Jei pabandėte tam tikrus veiksmus atlikti savarankiškai, reikėtų pastebėti:

  • Ar padaugėjo lankytojų svetainėje?
  • Ar pritrauktas organinis srautas konvertuoja lankytojus į klientus?
  • Ar tinkamai atsirinkote raktines frazes?
  • Ar raktažodžių pozicijas stebite iš to paties kompiuterio ar naudojant Incognito naršyklės režimą taip pat matote tas pačias pozicijas?

Jei norite tik šiek tiek pabandyti pagerinti svetainės randamumą Google paieškoje, galite tai atlikti savarankiškai, pasinaudoję SEO patarimų skiltimi. Jei konkurencinė rinka yra stipri, dėl matomumo pirmame Google paieškos puslapyje tenka susidurti su kitais SEO specialistais, o ne su savarankiškai bandančiais optimizuoti svetainę - SEO specialisto pagalba būtinai reikalinga. Konkurencinėse rinkose neužtenka vien atgalinių nuorodų ir raktažodžių. Optimizuojant svetainę reikalingos SEO specialisto įžvalgos, kurios padėtų pasiekti norimo rezultato.


Kada reikia samdyti SEO specialistą?

SEO specialisto pagalba yra reikalinga kai:

  • svetainė, elektroninė parduotuvė konkuruoja aukštos konkurencijos rinkoje;
  • produkto, paslaugos, kuriuos svetainėje komunikuojate tikslinė rinka yra internetas;
  • siūlomas produktas, paslauga turi paklausą internete;

SEO specialistas naudoja patvirtintas praktikas siekdamas įgyvendinti SEO strategijas konkrečiame projekte bei analizuoja tendencijas, kad pagerintų paieškos rezultatus. Paieškos varikliai dažnai atsinaujina, todėl yra būtina nuolat sekti naujienas. SEO specialistų turima patirtis ir profesinė intuicija leidžia optimizuoti svetainę taip, kad konvertuotųsi, kuo didesnė lankytojų organinio srauto dalis.

Raktažodžių tyrimo metu, matant, kad kliento pageidaujami raktažodžiai turi didelę konkurenciją, arba yra labai bendriniai, kurie turi mažą tikimybę konvertuotis - gali paaiškinti klientui, kodėl jo pageidaujami raktažodžiai yra netinkami ir pasiūlyti rekomenduojamų raktažodžių sąrašą.


Ko negali SEO specialistas?
  • Per trumpą laiką pasiekti aukštų rezultatų.
  • Už labai mažą kainą pasiekti aukštų rezultatų.
  • Žadėti aukštus “įkaltus” rezultatus.
  • Atsakyti už prarastas pozicijas, lankytojų srautą, jei atnaujinote svetainę neinformavęs SEO specialisto. t. y. ištrynėte prekių ar kategorijų puslapius nepadarę 301 nukreipimo, į svetainę susikėlėte tekstus kopijuotus iš kitų vidinių puslapių ar interneto svetainių.
    Atsakyti už serverio klaidas.
  • Atsakyti už įsilaužimus į svetainę (tačiau privalo aptikti problemą ir pasiūlyti sprendimą).

Kokius klausimus reikia pasiruošti ruošiantis pradėti bendrauti su SEO specialistu:
  • Ar svetainė turi potencialo uždirbti iš interneto?
  • Kokio lankytojų prieauglio galima tikėtis?
  • Kokius raktažodžius naudoti?
  • Kada bus galima matyti rezultatus?
  • Kokius veiksmus planuoja daryti svetainėje?
  • Su kokiom rinkom yra dirbę ir kokių rezultatų pasiekę?
  • Kiek laiko dirba SEO srityje?
  • Kiek reikės jūsų įsitraukimo optimizuojant svetainę?
  • Kaip būsite informuotas apie atliktus darbus?
  • Ar suteiks jums informaciją ir galės paaiškinti, kodėl reikalingos konkrečios SEO rekomendacijos?
  • Ar galima pasiekti daugiau, jei SEO rezultatais jau esate patenkinti?

Jei po svetainės optimizavimo turite gerus rezultatus, pasikonsultuokite su savo SEO specialistu, kaip dar galima pagerinti: padidinti organiką, gauti naujų tikslinių lankytojų į svetainę. Atliekant papildomus svetainės ar turinio plėtros veiksmus, galima tikėtis nuo 30% iki 200 % teigiamo pokyčio.

Norite pasikonsultuoti su SEO specialistu? Susisiekite dabar telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 

Gaukite pasiūlymą

Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha