STRATEGIJOS PARUOŠIMO TIKSLAS
Aiškiai numatyti resursus, plėtrą ir galimą poziciją rinkoje bei suprojektuoti projekto atsiperkamumą.
Paruoštoje strategijoje pateikiamas aiškus darbų planas: kada, kas ir kodėl turi būti daroma. Viskas pagrindžiama konkrečiais rodikliais, bei paaiškinimais, kad projekto dalyviai galėtų sekti bei suprasti tiek bendrą projekto eigą, tiek atskirų rodiklių pasiekimo etapus.
KADA VERSLUI GALI BŪTI NAUDINGAS SEO STRATEGIJOS PARUOŠIMAS?
- Kai norima nuspręsti, į kuriuos reklamos kanalus investuoti.
- Kai SEO yra potencialus pagrindinis pardavimų kanalas.
- Kai planuojamas įėjimas į užsienio/naujas rinkas.
- Kai yra siekis užsiimti lyderiaujančias pozicijas rinkoje.
- Kai siekiama didesnes SEO projekto kontrolės bei supratimo.
- Prieš skiriant reikšmingas lėšas projekto plėtrai internete.
- Dirbant su SEO strategijos planu labai smarkiai didėja projekto sėkmės tikimybė.
KUO SEO STRATEGIJA SKIRIASI NUO ĮPRASTO SVETAINĖS AUDITO?
Tiriamas ne tik svetainės atitikimas SEO standartams (kas mūsų strategijoje sudaro 3-4 punktus iš dvidešimties), bet ir paruošiama svetainės vystymo, konkurentų silpnųjų vietų aplenkimo ar net rinkos užkariavimo strategija bei projekto kontrolės mechanizmai.
Gaukite pasiūlymą
Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą