Pakartotinė rinkodara, dar kitaip vadinamas remarketingas arba retargetingas – funkcija įgalinanti vaizdinių reklamos skelbimų pakartotinį rodymą jau anksčiau Jūsų svetainėje apsilankiusiems žmonėms. Pakartotinė rinkodara yra viena veiksmingiausių „Google Ads“ funkcijų, kurią galite naudoti norėdami padidinti svetainės lankytojų arba programos mobiliesiems naudotojų atliekamų konversijų skaičių.

Kodėl yra naudinga rinktis pakartotinės rinkodaros kampanijas? Pakartotinė rinkodara suteikia galimybę pasiekti svetainės lankytojus ir programos naudotojus nauju tik jiems pritaikytu pranešimu – galėsite pritraukti neapsisprendusių potencialių klientų ir paskatinti juos užbaigti pirkimą. Šiems lankytojams jūsų pranešimas rodomas, kai jie naršo kitose svetainėse ir programose „Google“ vaizdinės reklamos tinkle, žiūri „YouTube“ vaizdo įrašus, atlieka paiešką sistemoje „Google“ ar naudojasi „Gmail“. Tai veiksmingas būdas tęsti procesą, pradėtą lankytojams apsilankius jūsų svetainėje ar programoje.

Pakartotinė rinkodara – suteikia galimybę pasiekti anksčiau Jūsų svetainėje apsilankiusius ar programą naudojusius žmones. Ankstesni lankytojai ar naudotojai gali matyti Jūsų skelbimus naršydami svetaines, kurios priklauso „Google“ vaizdinės reklamos tinklui. Jūsų skelbimai būtu matomi tokiuose portaluose kaip 15min.lt, delfi.lt ir kiti. Rekomenduojamas remarketingo biudžetas pradžiai yra 3 Eur dienai. Remarketingui taip pat rekomenduojame naudoti vaizdinius banerius.

Kokia nauda?

  • Pasiekiami buvę svetainės lankytojai, kurie lankėsi Jūsų svetainėje.
  • Pakartotinis priminimas apie tam tikras prekes ar paslaugas.
  • Didesnis svetainės lankytojų srautas.
  • Specialus reklamos skelbimas lankytojui.

Gaukite pasiūlymą

Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha