Informacinės svetainės paskirtis – pateikti tam tikrą informaciją internete. Paprastai svetainės apimtis yra nedidelė ir siekia nuo 1 iki 100 vidinių puslapių. Svetainės vidinis SEO, jei joje nėra produktų katalogo, paieškos modulių nėra toks sudėtingas, kaip elektroninių parduotuvių.
Konkurencingose rinkose svetainės SEO nauda pritraukiant tikslinius lankytojus į svetainės informacinius puslapius priklauso nuo tikslinio turinio apimties panaudojimo išplanuojant svetainę, lyginant su konkurentais.
Dažniausios klaidos svetainėse:
- Naudojamas tik minimalus turinio kiekis.
- Per daug raktažodžių paruošta vienam darbiniam puslapiui.
- Darbiniai puslapiai netiksliai išpildo lankytojo paieškos raktažodį.
- Dubliuoto turinio naudojimas.
- Neindeksuojami informaciniai puslapiai.
- Kuriamas išorinių nuorodų tinklas neturint tinkamai paruošto svetainės turinio.
Ką svarbu žinoti planuojant pradėti svetainės optimizavimą?
Planuojant optimizuoti svetainę reikia žinoti:
- Parduodamų prekių, paslaugų sąrašą.
- Prioritetines prekes ir paslaugas.
- Kokias problemas prekė, paslauga sprendžia?
- Kokie tiesioginiai konkurentai prekiauja šiomis prekėmis, paslaugomis?
Kaip atsirinkti raktažodžius?
Renkantis populiariausius raktinius žodžius, turinčius daugiausiai paieškų – galite konkuruoti su stipriausiais rinkos dalyviais, kurie skiria didelius biudžetus jų pozicijų palaikymui, todėl po raktinių žodžių tyrimo, priklausomai nuo kliento tikslų, SEO specialistas gali rekomenduoti rinktis didesnius kiekius mažiau paieškų turinčius raktažodžius.
Kam reikia nusiteikti ?
Pradėjus optimizavimo darbus jūsų sezono metu, reikia įsivertinti tai, kad SEO rezultato, kol lankytojai patys ras svetainę pagal organikos rezultatus reiks palaukti kelis mėnesius. Jei yra prasidėjęs sezonas ir svarbu būti randamiems „čia ir dabar“ galima naudoti Google Ads mokamus skelbimus Google paieškoje, juos papildant remarketingo paslauga.
Atlikus svetainės auditą pagal privalomų ir rekomenduotinų darbų sąrašą gali būti apie 80% programinių darbų. Jei nėra tikslo maksimaliai sutvarkyti vidinį elektroninės parduotuvės SEO, o tik pagerinti jos randamumą Google paieškoje – pateiksime privalomų ir rekomenduojamų darbų sąrašą. Rekomenduojama, kad šiuos darbus atliktų el. parduotuvės kūrėjai.
Bus reikalingas turinio papildymas svetainėje pagal pateiktas rekomendacijas, todėl turėsite nuspręsti ar galite jam skirti vidinius įmonės resursus, ar turinio rašymą patikėti mums.
Kada pradėti planuoti SEO darbus ?
SEO veiksmai tikrai reikalingi:
- Kai planuojate atnaujinti savo svetainės dizainą.
- Kai planuojate keisti TVS (turinio valdymo sistemą).
- Kai jūsų neranda Google paieškoje pagal svarbiausias prekes, paslaugas.
- Kai jūsų svetainė yra naujai sukurta.
- Kai planuojate išbandyti plėsti veiklą kitoje šalyje ir reikia įvertinti ar ten yra paklausa jūsų produktui, paslaugai.
Ar gali būti kad svetainei SEO darbų nereikia?
Nerekomenduojama investuoti į svetainės SEO:
- jei svarbiausios prekių, paslaugų kategorijos yra nekonkurencingos kainos ar kokybės atžvilgiu.
- jei svarbiausios prekių, paslaugų kategorijos marža yra maža ir investicijos į SEO neatsipirks.
- Jei manote, kad svetainei reikia tik pozicijų, o papildomo turinio talpinti joje nenorite.
Turite ar planuojate susikurti savo internetinę svetainę? Gaukite individualų SEO pasiūlymą dabar! Susisiekite telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Gaukite pasiūlymą
Susisiekite telefonu+370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą