SEO paslaugos

Internetas yra neriboto mąsto komunikacijos galimybių sistema. Interneto pagalba galima rasti informacijos iš viso pasaulio, įskaitant interneto svetaines, el. parduotuves, nuotraukas, video įrašus. Interneto paieškos rezultatai nuolat kinta, todėl SEO paslaugos (SEO — angl. eearch engine optimization, liet. — optimizacija paieškos sistemoms) turi būt suprantamos kaip nuolatinis procesas.

Google paieškos sistema pirmame SERP‘o (angl. search engine results page) paieškos rezultatų puslapyje turi tik 10 pozicijų pagal vedamus raktažodžius į paieškos langą. Todėl susitvarkyti savo svetaines rekomenduojama dar prieš paleidžiant jas į internetą, o paleidus su svetainės optimizavimu reikia nuosekliai ir pastoviai dirbti.

SEO paslaugos

SEO Spiders teikiama optimizavimo paieškos sistemoms paslauga remiasi gamybos proceso valdymo principais – naudojame vienus iš geriausių SEO srities specialistų algoritmus, pritaikytus SEO gamybai. SEO Spiders specializacija – aukščiausio lygio standartizuotos SEO paslaugos. Mūsų darbo algoritmuose – daugiau nei dešimt metų optimizavimo paieškos sistemoms rinkoje dirbančių specialistų darbo principai bei duombazės ir gamybos įmonių procesų optimizavimo metodikos. Atrinkome tai, kas yra efektyviausia, optimaliausia ir dažniausiai naudojama SEO paslaugos teikimo metu (tiek mūsų partnerių, tiek konkurentų) ir į tolimesnį procesą pažvelgėme, kaip į gamybos organizavimą. Tokiu būdu galime Jums pasiūlyti kone labiausiai išgrynintą kainos ir kokybės santykį rinkoje.

Siekiame išsiskirti rinkoje ir siūlome:

  • bene didžiausią efektyvių (ne registruojamų, o google fiksuojamų) išorinių pastoviųjų Lietuviškų šaltinių skaičių (daugiau nei 100) registraciją rankomis pagal duomenų bazę;
  • bene didžiausią Lietuvoje periodinių išorinių šaltinių skaičių (daugiau nei 100 - nerenkame bet ko, o tik efektyvius)
  • duomenų bazės yra prižiūrimos, jų efektyvumas matuojamas – visada gausite tai, kas šiuo metu veikia, o ne darbų skaičių dėl skaičiaus;
  • realiai pritaikomas ir suprantamas raktažodžių tyrimų metodikas (optimalų svetainės išnaudojimo planą);
  • profesionalų sukurtus svetainių bei internetinių projektų auditus;
  • vidinį bei išorinį SEO, kurio efektyvumas išgrynintas per daugiau nei 10 metų darbo;
  • lanksčius, aiškius planus, detalias ataskaitas bei realistiškus lūkesčius;
  • ilgalaikes turinio bei nutūpimo puslapių optimizavimo metodikas (nenaudojame Google netoleruojamų metodų);
  • jokių neaiškių veiksmų, metodikų, procesų, „SEO magijos“ ir t. t.;
  • vieną geriausiai optimizuotų atlikimo greičio prasme SEO procesų (kadangi naudojamės gamybos valdymo principais – darbus atliekame greitai ir preciziškai tiksliai);
  • pilną suderinamumą su pirmavimo/dominavimo rinkoje, didelių projektų vystymo metodikomis;
  • jokio lėšų švaistymo neefektyviems, tačiau „superkrūtiems“ metodams ar nenešančioms naudos (lankytojų) paieškos sistemoms;
  • tolimesnės projekto priežiūros rekomendacijas ar palaikymo planus;
  • visišką specializaciją SEO gamybos procesuose;
  • labai konkurencingas kainas atsižvelgiant į darbų kiekius ir kokybę (esame pasiruošę susilyginti su bet kuriuo sveiko proto paruoštu SEO pasiūlymu pagal pasikartojančių ir dažniausiai naudojamų SEO darbų atlikimo kainas, kiekius bei kokybę);
  • nuolaidas partnerių paslaugoms, kuriomis patys naudojamės.

Siekiant ilgalaikio rezultato, priklausomai nuo verslo pobūdžio ir konkurencijos internete parenkame vieną iš SEO planų. Taip iš anksto numatome būsimus SEO veiksmų rinkinius, kurių pagalba galite pasiekti savo verslo tikslų ir sulaukti skambučių bei pirkimų iš interneto.

 

SEM: kas tai yra?

SEM (angl. Search Engine Marketing) arba paieškos sistemų rinkodara orientuota į interneto svetainių populiarumo auginimą didinant jų matomumą SERP (angl. Search Engine Results Page). SEM apima ir minėtąsias SEO, Google Adwords reklamą, remarketingą, banerinę reklamą bei kitus internetinės rinkodaros elementus.

 

Kodėl SEO?

SEO paslaugos tai paklausą tenkinanti reklama internete, nes čia patys žmonės ieško reklamos! Iš organinės paieškos rezultatų atėję lankytojai labiau yra linkę konvertuotis nei ta reklama, kuri siūloma atsitiktinai. SEO yra reikšminga priemonė, kuri daro įtaką tiek internetinei rinkodarai, tiek ir komunikacijai. Optimizuota svetainė Google paieškoje generuoja potencialius naujus lankytojus ir konvertuoja juos į klientus bei partnerius. Apie 90% internetinių parduotuvių ir svetainių lankytojų naudojasi paieškų sistemomis (google, bing, yahoo ir t.t.), todėl geresnės pozicijos paieškoje padidina lankytojų skaičių svetainėje.

SEO tikslas yra pagal konkrečius raktinius žodžius konkrečią interneto svetainę iškelti paieškos sistemos rezultatuose, t. y., kad interneto vartotojas į paieškos laukelį įvedęs jį dominančią frazę, pirmuosiuose rezultatuose pamatytų optimizuojamą svetainę.

Pasitikrinkite savo svetainę: Jei jos niekas neranda reiškias ji nieko verta.

Kada geriausiai pradėti dirbti su SEO ?

SEO darbai svetainei turėtų būti pradėti dar prieš pradedant svetainę ar kurti el. parduotuvę. Kodėl? Todėl, kad geriausius rezultatus pasieksite atsižvelgdami į SEO rekomendacijas dar tik pradedami planuoti svetainės struktūrą, dėlioti dizaino elementus, renkantis turinio valdymo sistemą.

Ar SEO padeda parduoti?

Interneto svetainė / el. parduotuvė yra įrankis kuris atlieka komunikaciją internete už jus dar iki lankytojui su jumis susisiekiant. SEO pritraukia į svetainę potencialius pirkėjus pagal svarbius, tiesiogiai susijusius raktažodžius, kurie turi aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose (ten kur vartotojai ieško informacijos apie prekes / paslaugas). Svarbu būti ten kur yra Jūsų potencialūs klientai ir nukreipti juos link Jūsų siūlomų sprendimų (prekių, paslaugų, informacijos ir pan.).kaina yra ne išlaida, o INVESTICIJA su didele grąža.

Iš ko susideda SEO paslaugos?

Svetainė paruošimas optimizavimui yra svetainės paruošimas ir jos lankytojams. Svetainės paruošimas paieškos sistemai yra ne tik techninis darbas, kurio metu reikia atlikti svetainės auditą ir išsiaiškinit ar svetainės informacija yra pateikiama taisyklingai. Čia kalbame apie aiškią svetainės struktūrą, taisyklingas nuorodas, veikiančius svetainės puslapius, taisyklingus meta duomenis, bei kt. informaciją esančią svetainėje. Daugiau lankytojų pritrauks ir ilgiau juos išlaikys svetainė, kurioje yra naudingo, įdomaus ir unikalaus turinio (tiek tekstinis turinys, tiek vaizdinės priemonės). Svetainė gali būti rodoma aukštose paieškos rezultatuose jei ji atitinka Google reikalavimus, turi lankytojamas vertingą turinį, yra stipresnio autoriteto už konkurentų svetaines ir neturi Google taisyklių pažeidimų.

Kliento poreikių išsiaiškinimas ir situacijos įvertinimas:

  • Aiškinamasi kas yra kliento tikslinė rinka.
  • Pagrindinių konkurentų identifikavimas ir įvertinimas.
  • Svetainės puslapio autoriteto vertinimas.
  • Paruošiamas veiksmų planas.


Svetainės SEO auditas

Svetainės SEO auditas tai yra tam tikri veiksmai, kuriais tikrinamas svetainės pritaikymas paieškos sistemoms. Jis parodo kokios yra taisytinos vietos svetainėje susijusios su svetainės turiniu, struktūra, indeksuojamumu. Po audito galima pateikti atrasti klaidas bei neatitikimus, kurie gali trukdyti svetainei turėti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose.

Svetainės SEO auditui priklauso šie veiksmai:

  • Svetainės klaidų analizė ir rekomendacijos taisymui.
  • Dažniausiai pasitaikančių klaidų iš SEO pusės peržiūra ir rekomendacijos joms taisyti.
  • Svarbiausių „Google“ Search Console duomenų analizė, jei yra taisytinų vietų pateikiamos ir rekomendacijos jų taisymui.
  • „Google“ Analytics duomenų analizė SEO atžvilgiu, jei reikia ir optimizacijos rekomendacijos.
  • Kitos bendros informacijos patikrinimas ir rekomendacijos dėl: SERP suindeksuotų ir realiai svetainėje matomų puslapių kiekio neatitikimų, globalaus title, autoriteto, Spam Score, puslapių užkrovimo greičio, mobilios versijos, socialinių tinklų, „Google“ My Business ir kt.


Kas yra vidinis SEO?

Vidinis SEO (angl. On-Site Optimization arba On-Page Optimization) – tai darbai, vykdomi svetainės viduje. Pagal Google rekomendacijas ir vidinio SEO reikalavimus yra optimizuojamas svetainės vidus (struktūra, turinys, HTML elementai ir pan.). Jo tikslas yra parengti svetainę pagal Google taisykles ir Google‘ui ir jos lankytojui, kad jiems būtų lengviau suprasti apie ką yra svetainė, ar konkretus žodis (frazė) atitinka svetainės turinį, įvertinti svetainės naudingumą atvaizdavimui paieškos rezultatų puslapyje.


Vidinei SEO optimizacijai priklauso šie veiksmai:

  • Audito metu rastų klaidų taisymas ir trūkstamų elementų pritaikymas;
  • Nuostatomi raktažodžiai (frazės) kuriais būtų atvedami į svetainę tinkami lankytojai.
  • Svetainės struktūros sutvarkymas arba sudarymas pagal reikalavimus.
  • Darbinių puslapių suprojektavimas bei lankytojo kelio išplanavimas.
  • Svetainės turinio pritaikymas.
  • Vidinių nuorodų struktūros projektavimas, optimizavimas.
  • Meta duomenų sukūrimas.
  • Jei reikia — esamo svetainės autoriteto išsaugojimas t. y. 301 nukreipimų planas (aktualu atsinaujinantiems svetainę ar keičiantiems turinio valdymo sistemą).


Kas yra išorinis SEO?

Išorinis SEO (angl. Off-Site Optimization arba Off-Page Optimization) – tai darbai, vykdomi svetainės išorėje, kurių metu kuriamas nuorodų tinklas internete. Jo tikslas – įrodyti Google paieškos sistemai, kad svetainė yra savo srities autoritetas ir jos turinys aktualus interneto lankytojams. Google paieškos sistema pagal išorinių nuorodų tinklą supranta, kad svetainę rekomenduoja kitos internetinės svetainės ir tai kelia optimizuojamos svetainės autoritetą ir patikimumą. Atgalinės nuorodos vertinamos kaip rekomendacijos, svarbu ne tik atgalinių nuorodų kiekis, bet ir kokybė (puslapio turinio panašumas su optimizuojamos svetainės turiniu bei autoritetas).


Išorinei SEO optimizacijai priklauso šie veiksmai:

  • Darbas su „SEO spiders“ duomenų bazėmis.
  • Registracijos specifinėse interneto duombazėse.
  • Nuorodų rinkimas iš tos pačios tematikos interneto svetainių;
  • Išorinio turinio kūrimas bei platinimas
  • Konkurentų strategijos atsvėrimas.
  • Interneto šaltinių susijusių su kliento rinka paieška, bei informacijos apie klientą platinimas.
  • Klientų resursų panaudojimas (priklauso nuo kliento resursų).
  • Dalyvavimas susijusio turinio diskusijų forumuose.

 

Kokia yra SEO nauda?

Optimizuotos svetainės nauda yra kuriama per tokius rezultatus:

  • TOP 10 pozicijos Google paieškos rezultatuose.
  • Google paieškos rezultatuose svetainė randama ne su vienu o didesniu kiekiu raktažodžiu (10/30/50).
  • Padidėjas suinteresuotų klientų srautas.
  • Didesnis žinomumas ir matomumas suinteresuotoje auditorijoje.
  • Viena didžiausių investicijų grąžų lyginant su kitomis marketingo priemonėmis.
  • Aplenkiami konkurentai.
  • Nebereikia mokėti už paspaudimus, nes svetainė bus randama organinėje google paieškos sistemos rezultatuose. (Google AdWords reklamos atveju yra mokama už kiekvieną paspaudimą.)
  • Pozicijos išliks aukštose pozicijose iki konkurentai pradės stipriau dirbti SEO atžvilgiu.

 

Kaip pasirinkti SEO paslaugų įmonę?

SEO įmonę rasti ir pasirinkti nėra lengva. Tai gali padėti padaryti tinkamai suformuluoti klausimai, kurie padėtų išsiaiškinti:

  • Ar su samdoma SEO paslaugų įmone bus lengva bendradarbiauti?
  • Ar SEO paslaugų įmonė dirba nuosekliai ir turi aiškią strategiją?
  • Ar turi pakankamai žinių apie SEO ir internetinio marketingo industriją?

Pabendraukite bent su trims SEO paslaugų įmonėmis prieš pasirnkant paslaugos teikėją. Taip įgysite svorio galimoms deryboms su pasirinkta įmone ir daugiau žinių apie SEO paslaugas, kainas, sutarčių sąlygas ir kt. Turėkite pasiruošę klausimus, kuriuos užduosite visoms trims SEO paslaugų įmonėms. Taip galėsite palyginti atsakymus, kurie leis lengviau pasirinkti SEO partnerį.

 

Rekomenduojama užduoti esminius klausimus:


Ar galite garantuoti TOP 3 pozicijas mano svetainei?

Profesionalūs SEO specialistai niekada nežadės klientui aukščiausių pozicijų, nes jie žino, kad SEO srityje niekada negali būti garantuotų pozicijų.

Kokių turite sėkmingos optimizacijos pavyzdžių?

Jeigu sulauksite atsakymo, kad „tai yra konfidencialu“ būkite atsargūs. Raktažodžių pozicijos yra vieša informacija, svetainė taip pat yra laisvai visiems prieinama, todėl SEO specialistas gali atrasti būdų, kaip potencialiam klientui pristatyti savo pasiektus rezultatus.

 

Kokius išorinės ir vidinės optimizacijos veiksmus atliks, bei kokio surinktų nuorodų kiekio galite tikėtis per mėnesį?

Turite žinoti, kokie darbai su svetaine bus atliekami ir ką gausite už mokamą paslaugą.

 

Kiek nuolatinių projektų šiuo metu turite ir kiek darbuotojų su jais dirba?

Jei įmonėje yra 5 SEO specialistai ir 150 nuolatinių SEO projektų, gali kentėti paslaugų kokybė. Jei apklausiama įmonė gali paaiškinti kaip susitvarko su dideliu kiekiu projektų, iš kur, kokius darbus perka ar pan. ir viskas atrodo kokybiška ir sustyguota — puiku.

 

Ar dirbate su įmonėmis, kurios konkuruoja su mano verslu?

Jei samdoma įmonė dirba ir su Jūsų konkurento svetaine ir jei jis SEO darbams skiria didesnį biudžetą — tai gali tapti problema.

 

Kaip dažnai galiu tikėtis gauti ataskaitą ir kaip matuosite pozicijas?

Svarbiausi rodikliai, kuriuos SEO įmonės turėtų stebėti ir pateikti ataskaitoje: svetainės pozicijos, atlikti darbai, lankomumas iš paieškos. Kai kurios įmonės ataskaitų pateikimui klientams suteikia prisijungimus prie ataskaitų programinės įrangos ar online įrankių mokamų versijų, dalis tiesiog eksportuoja duomenis ar pateikia juos kitose formose (xls, doc, ppt ir pan.)

 

Kokių rezultatų galėčiau tikėtis pasiekti su savo svetaine / el. parduotuve?

Turite žinoti kokie yra planuojami rezultatai už mokamą paslaugą.

 

Kiek kainuos SEO?

Kaina yra lankstus dalykas, kuris kinta priklausomai nuo daugybės elementų (tikslų, turimų resursų, konkurencijos ir t.t.). Dažnai SEO srityje maža kaina reiškia, kad mažiau ir pasieksite, mažiau darbų bus atlikta.

 

Kas išskiria Jus iš kitų SEO paslaugų teikėjų?

Turite žinoti, kodėl rinktis vieną, o ne kitą SEO paslaugų tiekėją.

 

Kokia yra SEO kaina?

Turime nustatytas preliminarias SEO kainas pagal galimą projekto dydį, tačiau kiekvienam projektui planą parenkame, tik įvertinę indviduliai kliento svetainę, rinką, kurioje siekiami tikslai, konkurenciją.

  • Nedidelės apimties (iki 20 puslapių) ir nedidelio konkurencingumo rinkose rekomenduojame planą Mini (Ici Bici).
    Kaina 799 Eur + PVM (4 mėnesių planas).

  • Vidutinės apimties svetainėms (iki 50 puslapių) ir vidutinio konkurencingumo rinkose – Medium (Kryžiuotis) SEO planas.
    Kaina 1549 Eur + PVM (5 mėnesių planas).

  • Didelės apimties svetainėms ir didesnių apimčių elektroninėms parduotuvėms rekomenduojame Maxi (Tarantula) planą.
    Kaina 2569 Eur + PVM (6 mėnesių planas).

Po plano tęsiamas palaikymas, t.y. darbas su svetainės išoriniu optimizavimu turi vykti nuosekliai, pastoviai ir suplanuotai. Google pastoviai atnaujina savo algoritmus, todėl ir tinklapį būtina nuolat prižiūrėti ir pritaikyti pokyčiams. Išorinis svetainės optimizavimas yra ilgalaikis tęstinis veiksmas, kuris leidžia paskiekti ir išlaikyti pozicijas. Yra svarbu nuolat stiprinti svetainę, kelti jos autoritetą, didinti turinio kiekį. Tai darant nuolat – konkurentams tampa sunkiau svetainę pasivyti ir aplenkti. 

SEO palaikymo kaina mėnesiui :

• Mini plano 150 Eur + PVM.
• Medi plano 250 Eur + PVM.
• Maxi plano 400 Eur + PVM.


Kodėl rinktis SEO SPIDERS?


SEO Spiders specializacija – aukščiausio lygio standartizuotos SEO gamybos paslaugos.

Mūsų darbo algoritmuose – daugiau nei dešimt metų optimizavimo paieškos sistemoms rinkoje dirbančių specialistų darbo principai bei duombazės ir gamybos įmonių procesų optimizavimo metodikos.

Atrinkome tai, kas yra efektyviausia, optimaliausia ir dažniausiai naudojama SEO paslaugos teikimo metu ir į tolimesnį procesą pažvelgėme, kaip į gamybos organizavimą. Tokiu būdu galime Jums pasiūlyti kone labiausiai išgrynintą kainos ir kokybės santykį rinkoje.

Siekiame išsiskirti rinkoje ir siūlome:

  • bene didžiausią išorinių pastoviųjų Lietuviškų šaltinių skaičių registraciją rankomis pagal duomenų bazę;
  • bene didžiausią Lietuvoje periodinių išorinių šaltinių skaičių;
  • realiai pritaikomas ir suprantamas raktažodžių tyrimų metodikas;
  • profesionalų sukurtus svetainių bei internetinių projektų auditus;
  • vidinį bei išorinį SEO, kurio efektyvumas išgrynintas per daugiau nei 10 metų darbo;
  • labai konkurencingas kainas atsižvelgiant į darbų kiekius ir kokybę (esame pasiruošę susilyginti su bet kuriuo sveiko proto paruoštu SEO pasiūlymu pagal pasikartojančių ir dažniausiai naudojamų SEO darbų atlikimo kainas, kiekius bei kokybę).