Tikslų nustatymas

Optimizuojant svetainę, elektroninę parduotuvę, dažniausiai jai keliami tikslai yra raktažodžių pozicijų patekimas į pirmo Google paieškos puslapio pozicijas. Reikėtų įvertinti ir tai, kad optimizuojant svetainę, be raktinių žodžių pozicijų dar gali būti keliami ir kitokie tikslai.

Informacinės svetainės, elektroninės parduotuvės optimizavimo tikslai:

  • Suderintų konkrečių matuojamų raktažodžių pozicijų augimas.
  • Pasirinktų raktažodžių imties pozicijų augimas.
  • Organinio srauto augimas.
  • Organinio srauto atminusavus prekės ženklo raktažodžius srauto augimas.
  • Organinio srauto atminusavus atmetimo rodiklio (angl. bounce rate) augimas.
  • Pirkimų augimas.
  • Gaunamų elektroninių užklausų augimas.
  • Kitų nustatytų tikslų (konversijų) augimas.

Kas yra svarbu nustatant tikslus?

Prieš pradedant svetainės optimizavimo darbus yra svarbu žinoti:

  • Kokius tikslus projektui turi klientas.
  • Kokiais rodikliais vertina SEO paslaugų efektyvumą.
  • Kokią vietą rinkoje klientas nori užimti: ar yra labiau orientuotas į dominavimą ir pirmavimą rinkoje ar labiau orientuotas į maksimalią grąžą (į optimalias išlaidas).

Kartu su SEO specialistu aptarus ir įsivertinus šias vietas, specialistas turi padėti nustatyti konkrečius tikslus, kurie bus matuojami optimizuojant svetainę.

Jei patiems nusistatyti svetainės optimizavimo tikslus yra iššūkis ir jums reikalinga SEO specialisto konsultacija arba norite gauti individualų SEO paslaugos pasiūlymą savo internetiniam projektui? Susisiekite su mumis telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 

  Susisiekti