SEO paslaugos el. parduotuvėms

Elektroninės parduotuvės paskirtis – parduoti internetu. Nuo informacinės paslaugų svetainės ji skiriasi tuo, kad joje daugiau struktūrinių kategorijų, subkategorijų, filtrų puslapių. Elektroninės parduotuvė vidinis SEO reikalauja daugiau laiko ir pastangų ruošiant sisteminius parduotuvės puslapius, vidinių nuorodų išplanavimą, lankytojo kelio parengimą.

Konkurencingose rinkose elektroninės parduotuvės SEO nauda pritraukiant tikslinius lankytojus į el. parduotuvės puslapius priklauso nuo tikslinio turinio panaudojimo išplanuojant elektroninę parduotuvę. Elektroninėje prekyboje reikalingi didesni kiekiai optimizuojamų raktažodžių ir gilus vidinio SEO suvokimas.

Dažniausios klaidos el. parduotuvių svetainėse:

  • Nėra tekstinio turinio, arba naudojamas tik minimalus jo kiekis.
  • Per daug raktažodžių paruošta vienam darbiniam puslapiui.
  • Darbiniai puslapiai netiksliai išpildo lankytojo paieškos raktažodį.
  • Per silpna vidinių nuorodų struktūra.
  • Prastai paruošti prekių puslapiai.
  • Netinkamai atliktas kategorijų grupavimas.
  • Dubliuoto turinio ir pavadinimų naudojimas.
  • Neindeksuojami prekių puslapiai.

Ką svarbu žinoti planuojant optimizuoti elektroninę parduotuvę?

Planuojant optimizuoti el. parduotuvę reikia žinoti:

  • Kokios yra svarbiausios prekių, paslaugų kategorijos?
  • Kokias problemas prekė, paslauga sprendžia?
  • Kokie tiesioginiai konkurentai prekiauja šiomis prekėmis, paslaugomis?

Kaip atsirinkti raktažodžius?

Raktinio žodžio pozicija generuoja organinį lankytojų srautą. Skirtingai nei informacinei paslaugų svetainei, elektroninei parduotuvei tinkamų raktinių žodžių gali būti daug.

Renkantis populiariausius raktinius žodžius, turinčius daugiausiai paieškų – galite konkuruoti su stipriausiais rinkos dalyviais, kurie skiria didelius biudžetus jų pozicijų palaikymui, todėl po raktinių žodžių tyrimo, priklausomai nuo kliento tikslų, SEO specialistas gali rekomenduoti rinktis didesnius kiekius mažiau paieškų turinčius raktažodžius.

Kam reikia nusiteikti ?

Pradėjus optimizavimo darbus jūsų sezono metu, reikia įsivertinti tai, kad SEO rezultato, kol lankytojai patys ras svetainę pagal organikos rezultatus reiks palaukti kelis mėnesius. Jei yra prasidėjęs sezonas ir svarbu būti randamiems „čia ir dabar“ galima naudoti Google Ads mokamus skelbimus Google paieškoje, papildant remarketingo paslauga.

Atlikus el. parduotuvės auditą pagal privalomų ir rekomenduotinų darbų sąrašą gali būti apie 80% programinių darbų. Jei nėra tikslo maksimaliai sutvarkyti vidinį elektroninės parduotuvės SEO, o tik pagerinti jos randamumą Google paieškoje – pateiksime privalomų ir rekomenduojamų darbų sąrašą. Rekomenduojama, kad šiuos darbus atliktų el. parduotuvės kūrėjai.

Bus reikalingas turinio papildymas svetainėje pagal pateiktas rekomendacijas, todėl turėsite nuspręsti ar galite jam skirti vidinius įmonės resursus, ar turinio rašymą patikėti mums.

Kada pradėti planuoti SEO darbus ?

SEO veiksmai tikrai reikalingi:

  • Kai planuojate atnaujinti savo el. parduotuvės dizainą.
  • Kai planuojate keisti TVS (turinio valdymo sistemą).
  • Kai jūsų neranda Google paieškoje pagal svarbiausias prekių, paslaugų kategorijas.
  • Kai jūsų elektroninė parduotuvė yra naujai sukurta.
  • Kai planuojate išbandyti el.prekybą kitoje šalyje ir reikia įvertinti ar ten yra paklausa jūsų produktui, paslaugai.

Ar gali būti kad el. parduotuvei SEO darbų nereikia?

Nerekomenduojama investuoti į elektroninės parduotuvės SEO:

  • jei svarbiausios prekių, paslaugų kategorijos yra nekonkurencingos kainos ar kokybės atžvilgiu.
  • jei svarbiausios prekių, paslaugų kategorijos marža yra maža ir investicijos į SEO neatsipirks.
  • Jei manote, kad svetainei reikia tik pozicijų, o papildomo turinio talpinti joje nenorite.

Turite ar planuojate susikurti savo elektroninę parduotuvę? Gaukite individualų SEO pasiūlymą dabar! Susisiekite telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 

  Susisiekti