Vidinis SEO

Vidinis SEO – veiksmai atliekami nuosavos svetainės viduje, siekiant padidinti tos svetainės raktinių žodžių kiekius bei pozicijas paieškos sistemose. Į vidinį SEO įeina:

  • svetainės programinio atitikimo SEO reikalavimams paruošimas;
  • svetainės regimo tekstinio bei vizualinio turinio paruošimas paieškos sistemų reikalavimams (tiksliau sakant – lankytojams);
  • svetainės meta duomenų paruošimas siekiant palengvinti paiešką lankytojui bei svetainės nuskaitomumą paieškos sistemoms;
  • svetainės struktūros paruošimas paieškos sistemoms bei lankytojų reikalavimams;
  • svetainės indeksuojamumo paruošimas paieškos sistemoms.

Gerai atliktas vidinis svetainės optimizavimas privalo padėti ieškotojui (žmogui įvedančiam raktinį žodį į paieškos sistemą) rasti reikiamą informaciją Jūsų svetainėje. SEO specialistas privalo pateikti klientui aiškų jo svetainės išnaudojimo planą, kuriame būtų nurodyta, kam reikalingi konkretūs svetainės puslapiai, kokie jų tikslai ir užduotys paieškos sistemose.

Kiekvienas konkretus svetainės puslapis turi pateikti lankytojams atsakymus į konkrečius raktažodžius, padėti greitai susirasti norimą informaciją svetainėje ar palengvinti svetainės turinio „supratimą“/indeksaciją paieškos sistemoms. Visi kiti vidinio optimizavimo atvejai gali būti laikomi bandymu manipuliuoti paieškos sistemų algoritmų spragomis ir gali būti trumpalaikiai ar net lydimi nuobaudų (pozicijų praradimo ar pašalinimo iš paieškos rezultatų).